Minä olen sitten alkanut harrastamaan ruoanlaittoa ja kokkausta ihan tosissaan. Maailmalla matkustellessa on tullut ihastuttua monenkin eri maan keittiöihin. Esimerkiksi Ranskassa tykästyin etanoihin. En siis koskaan aiemmin ollut piitannut niistä. Olin jopa ajatellut niiden maistuvan hieman inhottavalta, koska en ollut koskaan maistellut etanoita. Ranskassa sitten kuitenkin rohkaistuin ja otin härkää sarvista. Ne etanat aivan ihanassa voikastikkeessa olivat ehkä parasta, mitä olen koskaan syönyt. Tämä kaikki tapahtui siis upeassa Pariisissa, jonne haluaisin uudelleen mahdollisimman pian. Mutta takaisin asiaan. Siis olen innostunut keittiössä touhuilemisesta. Elikkä panostin ihan kunnolla ja ostin laadukkaita tuotteita. Löysin sellaisen tuotemerkin kuin Rörstrand. Todella laadukkaita tuotteita ja vieläpä suhteellisen edulliseen hintaan. Ei siis valittamista. Kirjoitan kuitenkin näistä asioista sitten tuonnempana lisää. Samoin kuin voisin postailla enemmän ulkomaiden ruokakulttuureista. Palataan siis asiaan!